Iskolánkban a délutáni szabadidős foglalkozások, szakkörök játékos feladatai fontos szerepet játszottak a gyerekek testi-lelki fejlődésében. A kézműveskedés, a szerepjátékok, a szabadtéri mozgásos játékok és csapatversenyek élményszerű formában fejlesztették a kreativitást, együttműködést és szociális készségeket. Az élménypedagógiai megközelítés révén a tanulók aktív részesei lehettek a tevékenységeknek, ami erősítette az iskolai közösséghez való pozitív kapcsolódásukat. A játékos élmények nagyban hozzájárultak a harmonikus személyiségfejlődésükhez, ami alsó tagozatban nagyon fontos folyamat.
a, kézműveskedés környezet szakkörön- új technikai megismerése
b, Mézeskalács sütés -élménypedagógai eszközökkel (látom, értem és érzem, megcsinálom!)
c, szabadtéri mozgásos játékok – (önszerveződés, csapatmunka, pom-pom)
d, hídépítés a Víz világnapján (csapatmunka, együttműködés, produktum, élmény)
e, kézműves foglalkozás (kreativitás, finommotorika, figyelem fejlesztése)